Sijainti: Pääsivu / Yhdistys

Mitä me teemme

Suomen luonnonsuojeluliitto Järvenpää on entinen Järvenpään ympäristöyhdistys joka on Suomen luonnonsuojeluliiton paikallisyhdistys. Järjestämme retkiä, yleisötilaisuuksia, talkoita ja tapahtumia. Pyrimme myös seuraamaan kaupunkisuunnittelua. Tavoitteena on lisätä luontoharrastusta ja lähiluonnon tuntemusta sekä asumisviihtyvyyttä ja ympäristön säilymistä.

Toiminta on jäsenistönsä näköistä - tervetuloa mukaan! Voit liittyä jäseneksi tällä sivuilla olevasta linkistä tai täyttämällä tapahtumissamme liittymiskortin.  Liittymällä jäseneksi yhdistykseemme liityt samalla Suomen luonnonsuojeluliittoon ja tuet tätä kautta koko Suomen laajuista luonnonsuojelutyötä. Tapahtumamme ovat avoimia kaikille eli vaikka et olisikaan jäsen, tule mukaan retkille ja tapahtumiin!