Sijainti: Pääsivu / Haukiputaan luonnonsuojeluyhdistys / Tiedotteet / Haukiputaan lukiolaisten luontoaiheinen kuvataidenäyttely Jatulissa 19.5.-2.6.2008

Haukiputaan vapaa-aikakeskus Jatulin aulassa on ajalla 19.5.-2.6.2008 esillä Haukiputaan lukion kuvataiteen kurssilaisten kevään 2008 aikana tekemiä töitä. Näyttelytöiden teemana on ”Haukiputaan luonnon merkitys minulle”. Teema on sovittu yhdessä Haukiputaan luonnonsuojeluyhdistys ry:n kanssa. Yhdistyksestä otettiin yhteyttä lukiolle ja kysyttiin, olisiko heillä kiinnostusta yhteistyöhön. Lukion kuvataiteen opettaja Kaisa Annala lupautui hankkeeseen mukaan ja työn hedelmät näkyvät nyt Jatulissa. Näyttely on järjestetty Suomen luonnonsuojeluliitto ry:n 70-juhlavuoden kunniaksi. Haukiputaan luonnonsuojeluyhdistys ry arpoo kaikkien näyttelyyn päässeiden töiden kesken kolme 50 euron rahakuorta. Kolmen rahakuoren saajat julkaistaan Jatulissa pidettävässä lukion ylioppilasjuhlassa lauantaina 31.5.2008.

IMG_1499.JPGIMG_1500.JPGIMG_1503.JPG

IMG_1504.JPGIMG_1507.JPGIMG_1508.JPG